Moderan način života donio je i određene promjene navika u prehrani, pa ljudi sve rjeđe pripremaju obroke kod kuće i umjesto toga  se odlučuju za gotova jela, brzu hranu ili ručanje u restoranima. Kao posljedica „ubrzanog“ načina prehrane, zbog nedostatka vremena, ali i previše  svakodnevnih obaveza, juha je postala jelo koje se sve češće zanemaruje, iako je u prošlosti bila sastavni dio svakog ručka, priopćio je Nestlé Adriatic.

Iako u pripremi domaćih juha možemo sami kontrolirati koje namirnice ćemo staviti i kako ćemo je začiniti, instant juhe su im se svojim kvalitetom znatno približile, a po nekim svojstvima su čak i u prednosti. Kada se radi o soli, instant juhe sadrže optimalnu količinu i nije ih potrebno dosoljavati, dok često domaće juhe dodatno solimo.

Manji unos kalorija

Istraživanja pokazuju da osobe koje konzumiraju bistru supu sa povrćem, prije glavnog jela, unesu do 20 posto manje kalorija nego oni koji je ne konzumiraju. Tanjur ovog okrepljujućeg obroka sadrži vrlo malo kalorija, a pruža nam jedno serviranje povrća – od potrebnih 5 serviranja dnevno. Dodatno, instant juhe su značajan izvor vlakana, pa čak i proteina, minerala i vitamina.

Sastojci današnjih instant juhe su dobro poznati i na poleđini vrećica uglavnom možemo pronaći sve bitne informacije, kao i nutritivnu tabelu u kojoj se nalaze podaci o količini  masti, zasićenih masnoća, proteina, šećera i soli koje sadrži, pa na taj način možemo isplanirati izbalansirane obroke tijekom dana.

Dobar izvor tečnosti

Juhe su prepoznate u narodnoj, ali i u službenoj medicini. Uglavnom se koriste i kao lijek prilikom temperatura i prehlada, i smatraju se jelima koja predstavljaju dobar izvor tečnosti, čime  se sprječava dehidracija. Kod raznih bolesti juha je osnovno jelo upravo iz razloga što se lako probavlja, a kod određenih bolesti probavnog trakta je prva hrana koja se uvodi nakon operacija ili dužeg gladovanja.

Imajući u vidu sve navedeno, trebalo bi dobro da razmislimo da li da pri slijedećem obroku preskočimo juhu kao početak jela. Dovoljno je samo pet minuta da kompletiramo svoj obrok i na taj način u organizam unesemo neophodne nutrijente – naše tijelo će nam sigurno biti zahvalno, priopćeno je.

 

The following two tabs change content below.

About The Author

Ostavi komentar

Email adresa nije obavezna, isto tako neće biti objavljena.