Odavno je poznato kako tjelovježba pozitivno utječe na život i zdravlje. Posljednje istraživanje koje je objavljeno u Journal of the American College of Cardiology pokazujeda je trčati svaki dan po nekoliko minuta jednako korisno kao i dugo trčati, kada je riječ o produljenju očekivane životne dobi.

Studija pokazuje da trkači žive dulje od neaktivnih osoba, te da osobe koje svakoga dana trče samo pet do deset minuta mogu u velikoj mjeri smanjiti rizik od srčanih bolesti i bolesti krvožilnog sustava, te prijevremene smrti.

Razlika nije uočena kod ljudi koji trče vremenski više (180 minuta na tjedan),  ili manje (50 minuta na tjedan), kao što nije uočena razlika između brzine trčanja.

Općenito, osobe koje trče imaju 30 posto manji rizik od prijevremene smrti i 45 posto manji rizik od smrti zbog srčanih i krvožilnih bolesti nego neaktivne osobe.

Znanstvenici ističu kako je očekivana životna dob trkača u prosjeku tri godine dulja nego kod osobe koja ne trči, navodi se u studiji koja je provedena u Teksasu među više od 55.000 odraslih osoba prosječne dobi od 44 godine, koje se pratilo 15 godina.
Istraživači su usto zaključili da je petominutno trčanje blagotvorno za zdravlje koliko i petnaestminutno hodanje.

 

The following two tabs change content below.

MarijaAna

Nova mora ćeš moći otkriti tek kad stekneš dovoljno hrabrosti da iz vida izgubiš obalu.

About The Author

Nova mora ćeš moći otkriti tek kad stekneš dovoljno hrabrosti da iz vida izgubiš obalu.

Ostavi komentar

Email adresa nije obavezna, isto tako neće biti objavljena.