U nastojanju da izgube nekoliko kilograma brzo, mnogi ljudi se odluče za ”preskakanje” obroka. ”Preskakanje” obroka je iznimno opasno za vaše zdravlje i ne dovodi do brzog gubitka kilograma.

Za početak, ”preskakanje” samo jednog obroka smanjuje razinu šećera u krvi.

“Šećer je gorivo na koje vaše tijelo radi, a njegov manjak ili višak utječe na svaki organ u vašem tijelu”, kaže nutricionist Maggie Moon.

“Osjećate umorno i loše. Isto tako, bez novog unosa kalorija, vaše tijelo se forsira u nastojanju očuvanja energije. Vaš metabolizam se usporava, tako da hrana koju na kraju uzmete neće biti obrađena na pravi način”, objašnjava Moon.

Monn kaže kako ”preskakanje” obroka utječe i na mentalno zdravlje. Kaže kako ljudi koji ne jedu redovito imaju veliku šansu da postanu neraspoloženi i nervozni.

”Kada ne jedete redovito mozak vam sporije radi, imate manjak energije, te vam je tijelo dodatno opterećeno”, objašnjava Moon.

Pametna strategija za sve koji žele smršavjeti je da jedu manje i što je najvažnije zdrave obroke. Ako želite smršavjeti uz pravilnu prehranu, svakako je dobro redovito vježbati.

Ostavi komentar

Email adresa nije obavezna, isto tako neće biti objavljena.