Koliko su važne društvene mreže pokazuje činjenica da polovica ljudi u roku 24 sata od svadbe stavi na ljubavni status da je ”u braku”.

U Velikoj Britaniji je provedeno istraživanje koje kaže kako 35 posto osoba koje su se zaručile to napravilo u roku 24 sata, a pet posto je promijenilo ljubavni status u roku od sat vremena.

Koliko internet ima utjecaj na život govori i činjenica da 13 posto parova koji su se upoznali preko stranica za izlaske su završili u braku.

Buduće mladenke pri traženju ideja za vjenčanje također koriste internet, te pretražuju fotografije s vjenčanja poznatih osoba.

Najčešća vjenčanica koju su mladenke tražile na internetu, a na kraju nosile i sličnu, je čipkasta vjenčanica Kate Middleton.

Istraživanje provedeno u Velikoj Britaniji je pokazalo kako se 85 posto mladenki drži tradicije da na vjenčanju ima nešto novo, nešto staro, nešto plavo i nešto posuđeno.

 

Ostavi komentar

Email adresa nije obavezna, isto tako neće biti objavljena.