Haljine za 10 eura, dizajnerske torbe do 25 eura. Ovo je samo pokazatelj da se možemo trendovski oblačiti ali na jeftin način.

”Ljudi žele modernu odjeću s vrlo povoljnom cijenom”, objašnjava Modna revolucija svojim socijalnim eksperimentom.

Neprofitni automat postavljan na ulicama Berlina nudi kupovinu majice za samo 2 eura. Pa tko bi mogao odbiti takvu primamljivu ponudu?

Pogledajte video i otkrite zašto se ljudi nisu odlučili na kupovinu.

Povodom Dana modne revolucije (Fashion Revolution Day), 24. travanja objavljen je ovaj video u znak sjećanja na Bangladeš 2013. godine. Te godine više od 1000 ljudi poginulo je u tvornici odjeće koji su proizvodili odjeću za popularne mode brendove tipa Benetton, JC Penney, Walmart i mnoge druge.

”Mi ne tražimo od ljudi da bojkotiraju njihove omiljene modne brendove, nego moramo čini promjene u modnoj industriji, jer moramo moliti trgovce da otkriju odakle je naša odjeća”, rekla je Marie Clarie koja je pokretačica Dana modne revolucije.

”Potrošači ne uzrokuju problem, no zašto oni ne bi bili dio riješenja tog istog”, dodala je.

Modna revolucija ohrabljuje ljude da zauzmu svoj stav i da pokažu modni brendovima da, za početak, preuzmu odgovornost za svoje postupke.

The following two tabs change content below.
Vanja
Najveća sreća u životu je uvjerenost da smo voljeni – voljeni zbog toga kakvi jesmo ili još više, usprkos tome kakvi jesmo

About The Author

Vanja

Najveća sreća u životu je uvjerenost da smo voljeni – voljeni zbog toga kakvi jesmo ili još više, usprkos tome kakvi jesmo

Ostavi komentar

Email adresa nije obavezna, isto tako neće biti objavljena.