Renomirani brand NIVEA, kao vodeći brand u svojoj kategoriji, neprestano i kontinuirano podržava promociju novih generacija mladih dizajnerskih kreativaca, dok s druge strane afirmiranim uspješnim BH kreatorima daje podršku u nastavku njihovog rada.

Banjalučki dizajner Marko Feher, pobjednik prve generacije natječaja za mlade dizajnere “Perwoll New Generation”, sa svojom pobjedničkom kreacijom iz kolekcije “Ice Machine”, osmislio je ovogodišnji vizual za najavu jedinstvenog BH modnog događaja 33. Nivea BH Fashion Week Sarajevo, a koji će se održati od 2. do 4. listopada 2014 godine.

Zaštitno lice Nivea BH Fashion Week Sarajevo za 2014 godinu je mlada i uspješna Ines Jovanović, model agencije Abc Models, koja ovoga puta nosi model od eko kože, što ovoj kampanji daje posebnu notu etičke mode.

Snimanje je bilo postavljeno u studiju Lenke Keleman u Banja Luci. Osim profesionalnog fotografa Saše Savičića, na setu je bio i Peđa Matković zadužen za estetsku pripremu i frizuru, priopćili su organizatori.

“Bijela boja predstavlja nevinost, čistoću, jednostavnost u pozitivnim konotacijama, dok u negativnim predstavlja krhkost, izolaciju i hladnoću. Upravo sa ovom kolekcijom sam htio da povežem sva ta emotivna i duhovna stanja, a uz to i da dodam futurističku notu u krojevima. Obzirom da su arhitektura i geometrija smjerovi koji oslikavaju moj pravac u dizajnu, odlučio sam da krojni dijelovi budu u geometrijskim oblicima, te da pokažu stav osobe koja nosi odjeću. A ta osoba ima izražen karakter, elokventna je, ima svoj stav”, rekao je mladi dizajner Marko Feher.

Do Markovih kreacija možete doći putem e-maila: info@markofeher.com ili službene Facebook stranice Feher Design.

Ostavi komentar

Email adresa nije obavezna, isto tako neće biti objavljena.