”Prekrasna robinja. Praznoglava domaćica. Jedva odjevena diva s napućenim usnama i dizajnerskim proizvodom čvrsto stisnutim među nogama”, željeli bismo da su ti scenariji izmišljeni. No, tužna je istina da nisu, piše Libela org.

Oglašavanje i marketinška industrija dijele dugu povijest seksualne objektivizacije koja se koristi za prodaju bilo kojeg proizvoda. I dok se i muškarci i žene podjednako koriste u oglašavanju, postoji velika razlika u načinu prikazivanja koja je mnogo gora za žene, piše Libela.

“Razlika je u tome da tijela muškaraca i žena nisu jednako prikazana. Dok za muškarce postoji ‘liceizam’ pri čemu se uglavnom prikazuju muške glave i detalji lica, dotle za žene vrijedi ‘tijeloizam’ pri čemu je fokus uglavnom na ženskim tijelima ili dijelovima tijela”, pokazuje to istraživanje Jenifer Stevens Aubrey.

Ove pretjerano neprimjerene i često nevjerojatno ponižavajuće slike žena kojima se prodaju sve vrste proizvoda i usluga mogu se naći na svakom koraku: u TV reklamama, na stranicama časopisa ili na plakatima koji su polijepljeni na lokalnim autobusima.

Međutim, postoji mnogo inicijativa koje pokušavaju podići svijest da se konačno zaustavi veličanja seksizma u oglašavanju.Jedna od takvih inicijativa je kampanja pod nazivom #WomenNotObjects i njihov nedavni video koji pokušava riješiti ovaj problem.

U videu sudjeluje mnogo žena koje drže primjere ponižavajućih oglasa i izvikuju apsurdne poruke. Njihova ironija u kombinaciji s apsurdnim slikama doista osvjetljuje i seksizam i objektivizaciju žena.

Pogledajte video u nastavku teksta i pridružite se kampanji putem hashtaga #WomenNotObjects.

The following two tabs change content below.

MarijaAna

Nova mora ćeš moći otkriti tek kad stekneš dovoljno hrabrosti da iz vida izgubiš obalu.

Ostavi komentar

Email adresa nije obavezna, isto tako neće biti objavljena.