Ujutro, nakon ustajanja, brzo se spremite za posao i izletite kroz vrata bez doručka. Možda ugrabite pecivo ili nešto iz pekare, ili pak spadate među one koji doručkuju palačinke i jaja s kobasicom ili neko drugo prženo meso?

Nažalost, kada govorimo o zdravom doručku, niti jedna od nabrojanih stvari ne spada u njega. Većinom su izgovori kako nemamo zdravih opcija ili pak kako nemamo vremena za doručak.

Najveći problem je odlazak na posao bez doručka, to znači da krećete u dan na prazan želudac a većina ih vjerojatno popije kavu. Kada krenete raditi, šećer u krvi je na iznimno niskoj razini. Rezultat je takav da trebate hitan šećerni fiks što je obično uštipak, muffin, croasan, ilineka čokoladica, što je također nezdravo.

Donosimo vam 9 fenomenalnih obroka, koje čak možete jesti dok vozite, šetate ili jurite kroz vrata ureda na novi sastanak.

Pravdanja više nema, donosimo vam listu najjednostavnijih zdravih jutarnjih obroka.

Voće i sir

Uravnotežen doručak, koji lako i brzo možete ujutro pripremiti sastoji se od 50 grama Cheddar sira, jabuke i malo oraha, koji su bogati proteinima.

Krofna

Iako zvuči vrlo kalorično, krofna je bolji izbor od muffina, koji obično ima gotovo duplo više kalorija. Uz krofnu pojedite malo badema ili sušenog voća. Umjesto kave popijte niskokalorično čokoladno mlijeko.

Pahuljice

Zobene pahuljice s blagim običnim ili voćnim jogurtom su lagan, ali zdrav doručak. Da biste podigli energiju jedite grožđice.

Tost

Pločice od žitarica, tost kruh i mliječni namaz ne oduzimaju mnogo vremena za pripremu, a dovoljno su hranjivi. Uz to pojedite neko vaše omiljeno povrće.

Shake

Prije odlaska na posao izdvojite par minuta da napravite svoj shake. Potrebno vam je jedno pakovanje vanilin šećera, kravljeg ili soja mlijeko i voće po izboru (jagode, banana, maline).

Dinje, jabuke, banana, bobičasto voće, naranče, … Sve to isjeckate, promiješate i dodajte limuna ili limete. Ukusno i zdravo.

Vegetarijanska pizza

Ako vam treba malo “jači” obrok, to ne treba biti masni roštilj. Umjesto toga birajte zdraviju vegetarijansku pizzu (naravno – manji komad vam je dovoljan).

Riba

Napravite zdravi sendvič – dvije kriške integralnog tosta, mali filet lososa, list polumasnog tvrdog sira i list zelene salate.

Jaje

Jedno tvrdo kuhano jaje, tost, mliječni namaz i šolja mlijeka. U tijeku dana pojedite još jednu voćku ili napitak s vitaminom C.

Koji su vaši omljeni jutarnji obroci? Imate li neki svoj ritual uz doručak?  Dajte nam Vaše sajete

The following two tabs change content below.

MarijaAna

Nova mora ćeš moći otkriti tek kad stekneš dovoljno hrabrosti da iz vida izgubiš obalu.

About The Author

Nova mora ćeš moći otkriti tek kad stekneš dovoljno hrabrosti da iz vida izgubiš obalu.

Ostavi komentar

Email adresa nije obavezna, isto tako neće biti objavljena.