”Hello Mostaru, hello Bosni i Hercegovini, hello dobrom dizajnu”, pozdrav je mlade, ambiciozne, kreativne i definitivno inspirirajuće dizajnerice Tanje Puljić.

Ova dvadesetpetogodišnjakinja je odlučno odmahnula rukom na priče o nezaposlenosti, te krenula u svoj vlastiti kreativni posao u hellostudiu, koji je pokrenut iz ljubavi prema dizajnu i kreativnom stvaranju.

Tanja je inače diplomirana grafička dizajnerica, završila je Grafički fakultet u Zagrebu , smjer – Dizajn grafičkih proizvoda.

hellostudio je mali studio s velikim srcem, a stvoren je iz čiste ljubavi prema dizajnu i kreativnom stvaranju. Nalazi se u Mostaru i ima misiju pridonijeti dizajnerskoj sceni u Hercegovini. Želimo inteligentnim i provokativnim dizajnom prenijeti složene ideje na jednostavan i učinkovit način”, rekla je Tanja predstavljajući svoj studio.

moja.ba: Ime tvog studia je zanimljivo , lako pamtljivo i prihvatljivo. Kako je došla ideja za ovo ime?
Tanja: Ideja za ime nije nadošla tek tako, spontano. Trebala sam ime koje je kratko, jasno, lako pamtljivo i internacionalno. hellostudio učinio se kao idealno ime zbog same njegove simbolike.

moja.ba: Kada i kako si pokrenula svoj biznis?
Tanja: Ne bih to nazvala biznisom, nemam ambiciju baviti se biznisom nego uživati u svom poslu. U svakom slučaju studio sam pokrenula nekoliko mjeseci nakon završenog fakulteta kada sam se vratila u Mostar. Razmišljajući o prednostima i nedostacima samozapošljavanja ipak sam se odlučila pokušati biti sam svoj gazda. Za sada sam zadovoljna i nadam se da će tako i ostati.

moja.baa: Što se sve nalazi u tvojoj ponudi?
Tanja: hellostudio nudi kompletne usluge grafičkog i web dizajna, izrade vizualnih identiteta i knjiga grafičkih standarda, dizajn plakata, publikacija, knjiga, dizajn ambalaže i općenito svih papirnatih materijala.
Osim standardne ponude uvijek se tu nađe i poneki netipičan zahtjev poput dizajna zidnih tapeta koji uvijek prihvaćamo s velikom radošću jer nam predstavlja izazov u smislu rada na novim materijalima i nešto drugačijim ptrebama klijenta od uobičajenih.

moja.ba: Koji su najčešći problemi s kojima se susrećeš u svom radu?
Tanja:Smatram da je moj, a i općenito najveći problem dizajnera u BiH taj što svijest o dizajnu i tome koliko on utječe na razvoj društva i na stvaranje temelja za dobro poslovanje gotovo da i ne postoji. Sve je jako komercijalno i prostora za kreativnost baš i nema previše. Svako toliko nađe se pokoji perspektivan projekt koji opet bude ograničen tehničkim stvarima, najčešće budžetom.

moja.ba: Što čini osnovu tvog rada?
Tanja: Osnovu moga rada čini strastven i neprestano znatiželjan odnos spram grafičkog dizajna, vizualnog oblikovanja te kreativnog stvaranja. Trudim se stvarati vizualno primamljive i funkcionalno iskoristive stvari, te balansirati između zahtjeva klijenta i osobnih potreba u smislu grafičkih standarda i trenutnih svijetskih trendova na području dizajna.

moja.ba: Možeš li nam opisati kako teče process cjelokupnog stvaranja tvog dizajna?Od ideje do gotovog proizvoda.
Tanja: Izvanredna dizajnerska rješenja rijetko nastanu preko noći. Iako nije isključeno da se to može dogoditi (što je prava rijetkost), čak i najsposobnijim dizajnerima potrebno je vrijeme da razviju svoju ideju.
Proces kreativnog stvaranja nastaje inicijalnim razgovorom s klijentom na kojem se definira zadatak i na kojem on iznosi svoje želje i potrebe. Nakon toga slijedi faza researcha tj istraživanja i educiranja o temi na kojoj treba raditi. Zatim slijedi faza brainstorminga i skiciranje ideja koje klijent razmatra i odabire jednu za daljnju realizaciju. Nekada proces dizajniranja običnog logotipa može potrajati danima.

Inspirativan, kreativan i inovativan rad ove mlade dizajnerice možete pratiti na njenoj službenoj stranici te na Facebook profilu.

The following two tabs change content below.

MarijaAna

Nova mora ćeš moći otkriti tek kad stekneš dovoljno hrabrosti da iz vida izgubiš obalu.

Ostavi komentar

Email adresa nije obavezna, isto tako neće biti objavljena.