Pet savjeta koji slijede od neupitne su važnosti kada je u pitanju zdravo i kvalitetno mršavljenje.
Treba naglasiti kako kraj svake dijete podrazumijeva novu životnu priliku, piše Index.hr.

U životu je važno postupati prema pozitivnim savjetima, stoga ove savjete ne zaboravite kada završi vaš period dijete.

Ovo su ujedno i savjeti za cjeloživotno održavanje dobrog fizičkog izgleda, ali i onoga što je još značajnije, dobrog zdravstvenog stanja.

1. savjet: Zapitajte se jeste li do sada jeli i kada niste bili gladni

Ukoliko potvrdno odgovorite na ovo pitanje znajte da je razlog vaše pretjerane konzumacije hrane isključivo loša životna navika, a ne potreba vašeg organizma za pretjeranom količinom nutrijenata.

Iz navedenoga proizlazi da vrlo jednostavno možete smanjiti dosadašnju količinu konzumiranih namirnica iz razloga što vam uopće i nije bila potrebna.

2. savjet: Kada osjetite glad znajte da vaša pomisao na određeno jelo ne podrazumijeva i stvarnu potrebu organizma za istim

Uobičajena je pojava da prilikom osjeta gladi ljudi pomisle na određenu namirnicu ili jelo. Međutim, to je samo prijedlog za konzumaciju nastao od strane vaše mašte.

Čovjek je razumsko biće, putem razuma odluči kako na primjer neće konzumirati otrovne namirnice za ljudski organizam.

Jednostavno je zaključiti i kako vaš razum može odlučiti koje namirnice trebate konzumirati te stoga odabir namirnica prepustite razumu.

3. savjet: Ne smijete osjećati pretjeranu glad

Prema mišljenju velikog broja stručnjaka za područje prehrane glad je osjećaj koji uzrokuje stres ljudskom organizmu.

Svaka dijeta ima bolji učinak ako u periodu kada se prakticira organizam nije pod stresom.

Stresne situacije stvaraju neuravnoteženo stanje u organizmu koje za svoju posljedicu može imati povećanje tjelesne težine i pri smanjenom kalorijskom unosu u odnosu na uobičajeni.

Kvalitetne dijete te općenito kvalitetan način prehrane podrazumijevaju unos dostatne količine hrane kako gotovo pa ne biste osjećali glad.

Međutim, postoji pravilo adekvatnog dnevnog unosa kalorija koje treba biti zadovoljeno.

Birajte široku lepezu nutritivno kvalitetnih namirnica niske kalorijske vrijednosti.

Povrće poput zelene salate, svježih krastavaca, brokule i cvjetače savršen je izbor kao prilog uz ostale potrebne nutrijente te se konzumacija istog, u većini kvalitetnih programa prehrane, preporučuje u velikim količinama.

4. savjet: Spriječite potencijalne pogreške

Svi smo mi samo ljudi, neki više, a neki manje, podložni hedonizmu.

Ne dovodite se u bespotrebna iskušenja te na primjer pri prolasku pored slastičarnice ne pokušavajte vidjeti što se u njoj nalazi.

Nadalje, ne razmišljajte o kolačima ako ne uživate razmišljajući o suvišnim kilogramima te lošem zdravstvenom stanju.

5. savjet: Svakodnevno uživajte u promjenama koje zamijetite

Svakodnevno uživajte u promjenama koje zamijetite, a rezultat su vaše discipline i dosljednosti.

Kada jednom osjetite vlastitu samokontrolu i rezultate koji su iz nje proizašli vjerujte kako ćete biti svjesni da ne postoji hrana koja bi vam bila vrijedna gubitka tako značaje moći nadzora nad vlastitim životom.

The following two tabs change content below.

About The Author

Ostavi komentar

Email adresa nije obavezna, isto tako neće biti objavljena.