gAko mislite kako hrana koju jedete nema nikakav utjecaj na vašu vaginu varate se. Vagina ”osjeti” svu hranu koju unesete u sebe.

”Zdrave vagine imaju prirodno kiseli pH, kao i niz zdravih bakterija koje se bore protiv infekcija”, kaže liječnica Mary Rosser iz New Yorka.

No, hrana koju jedemo može utjecati na taj pH, mijenja način na koji vaša ”donja regija” miriše. Na primjer, začini, luk, češnjak, crveno meso, mliječni proizvodi, šparoge, brokula i alkohol mogu utjecati na prirodnu ravnotežu, a voće i voćni sokovi mogu ”zasladiti” stvari u tom području, kaže Rosser.

No, bez obzira na učinak, to će trajati samo dva do tri dana nakon što ste to konzumirali.

Dakle, za zdravlje vagine jedite svježe voće, povrće, cjelovite žitarice i pijte puno vode. A ako vam se sviđa grčki jogurt, to je super. “Jogurt sa živim i aktivnim kulturama je probiotik i pomaže u održavanju zdrave kisele pH ravnoteže u vagini”, kaže Rosser.

S druge strane, žene s nekontrolirano visokim šećerom u krvi imaju velik rizik za razvoj infekcija vagine.

About The Author

Ostavi komentar

Email adresa nije obavezna, isto tako neće biti objavljena.