Vjerujemo kako je ovo  blagdansko vrijeme i ukusna hrana kojoj se ne može odoljeti počela činiti svoje. Idealno vrijeme za rekreaciju je jutro. Ujutro na prazan želudac izvedite par laganih vježbi. Vježbanje je najbolje započeti polako, a zatim sve intenzivnije, sve dok niste potpuno zagrijani i spremni za ulazak u novi dan. U jutro se ne preporuča trčanje jer nakon dugog sna predstavlja prevelik šok za tijelo, ali si za početak dana i vježbanja možete priuštiti nekoliko minuta hoda.

U videu pogledajte sedmominutne vježbe koje će razbiditi vaše tijelo, pokrenuti mišiće, topiti salo i držati vas punom energije cijeli dan.

Učinci jutarnje aerobne vježbe na prazan želudac i gubitak tjelesne masnoće su poznati već desetljećima. Bodybuilderi su prvi koji su je počeli iskorištavati. A do nedavno ovu vrstu treninga prakticira sve više rekreativaca kojima je takvo jutro postalo sastavni dio života.

Par činjenica o jutarnjoj tjelovježbi:

– jutarnja tjelovježba je učinkovitiji za gubitak težine od vježbanja u popodnevnim sati

– jutarnja aerobna tjelovježba pruža zaštitu od nakupljanja masnog tkiva

– mršavljenje

The following two tabs change content below.

MarijaAna

Nova mora ćeš moći otkriti tek kad stekneš dovoljno hrabrosti da iz vida izgubiš obalu.

About The Author

Nova mora ćeš moći otkriti tek kad stekneš dovoljno hrabrosti da iz vida izgubiš obalu.

Ostavi komentar

Email adresa nije obavezna, isto tako neće biti objavljena.