Kada osobe koje konzumiraju cigarete prođu pored jumbo plakata u Stockholmu, dogodi se nešto čudno: mladić s reklame počinje kašljati.

Riječ je o kampanji koja ima za cilj poticanje pušača da ostave cigarete.

Inovativnu reklamu plaća švedski liječnički lanac, koji želi potaknuti pušače da se riješe svoje loše navike.

Digitalni ekran na prvi pogled izgleda sasvim uobičajeno – na njemu se nalazi muški model. Ali ako neko sa cigaretom prođe pored njega, on počinje kašljati jer mu smeta dim. Bilbord nakon toga počinje prikazivati promotivni spot za razne proizvode koji pomažu konzumentima da prestanu da puše, a koje nudi lanac ljekarni Hjartat.

The following two tabs change content below.

MarijaAna

Nova mora ćeš moći otkriti tek kad stekneš dovoljno hrabrosti da iz vida izgubiš obalu.

About The Author

Nova mora ćeš moći otkriti tek kad stekneš dovoljno hrabrosti da iz vida izgubiš obalu.

Ostavi komentar

Email adresa nije obavezna, isto tako neće biti objavljena.