Dijete nisu samo za mršanje! Dijeta pod prigodnim akronimom ‘MIND’ može značajno smanjiti rizik od razvijanja Alzheimerove bolesti, pokazuje novo istraživanje. Ovaj način prehrane nije ništa novo, već je hibrid dijete DASH, za koju je već pokazano da smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti.

Pratiti ovu dijetu doista je jednostavno: tipičan dan na MIND dijeti će uključivati 3 porcije integralnih žitarica, jednu salatu, te još neko povrće po želji, čašu vina, orašaste plodove umjesto grickalica, borovnice ili jagode, ribu ili piletinu, te mahunarke svaki drugi dan. Također, trebalo bi smanjiti unos maslaca, margarina, sira, peciva, slatkiša, te prženu i prerađenu hranu, poput salama i pašteta. Ukratko, potiče se unos biljnih proizvoda, dok se limitira unos masnoća životinjskog podrijetla, te zasićenih masnih kiselina.

Ono što je uistinu zanimljivo je da se ova dijeta ne treba strogo pratiti da bi se vidjeli rezultati – kod osoba koje su se strogo držale ove dijete rizik od Alzheimerove bolesti smanjen je za 53%, dok kod je kod osoba koje su je pratili umjereno, rizik smanjen za nezanemarivih 35%!

The following two tabs change content below.

About The Author

Marica

Ostavi komentar

Email adresa nije obavezna, isto tako neće biti objavljena.